Her zaman Golden Gate Köprüsü’ne koşmak istedim, bu yüzden Foodbuzz festivali için oda arkadaşlarımın Meghann ve Bobbi olduğunu fark ettiğimde – aka en kötü koşu blogcularından bazıları olacağını biliyordum Bu deneyim için şirket. Meghann, Runner’ın Rambles’tan Aron ile koştu çünkü ikisi de maratonlar geliyor, bu yüzden Bobbi ve ben yalnız gittik. Aslında biz 7 am pencereden dışarı baktığımızda neredeyse yeniden düşünülüyordu – dökülüyordu! Dökme. Ancak, hardcore deliyiz ve misyona baskı yapmaya karar verdik.

Biz ilerlerken bugün yarım maratonun yapıldığını fark ettik. Zaten bu yolu sudan aşağı ve köprüye kadar çalıştırmayı planlamıştık – ama yarış aynı parkurdaydı. Genellikle yarışçılarla çok fazla koştu! Yaklaşık 10 mil yapmayı planladık ve 13 yaşın altında yaptık, bu yüzden bugün San Francisco yarı maratonunu çalıştırdığımız için şaka yaptık.
En güncel videolarım

00:00
08:21
12:07

Otelden yaklaşık 5 mil köprü vardı. Oraya vardığımızda ıslatılmıştı. Puddles kaçınılmazdı, bu yüzden ayakkabılarımız su ile maksimum doluydu ve kıyafetlerimiz de ağır hissetti.

Çılgınca, ama Golden Gate Köprüsü’ne koşma görevindeydik!

Köprü koşmak aslında biraz korkutucuydu. Bir süre önce her yıl Golden Gate’de nasıl intihar ettiğine dair bir belgesel gördüm. Gerçekten üzücü, bu yüzden konu sizi rahatsız ediyorsa görmeyin. Köprü hemen hemen her zaman sisli görünüyor, ancak bugün tüm yağmur bulutları nedeniyle ekstra kasvetliydi. Bu köprünün diğer tarafının bir resmi.

Köprü boyunca koştuk, sonra diğer tarafa ulaşmak ve geri dönmek için altına çok çamurlu bir yol izledik

Çok yağmur yağdığını düşünerek çok fazla resim çekmekten korktum, ama bu anı yakalayacaktım!

Köprünün “ev” tarafımıza döndükten sonra Bobbi ve ben yavaşladık. İkimiz de aç, soğuk ve ıslaktık – zaman hiç öncelik değildi.

Dönüş yolunda durdum ve bazı fotoğraflar çektim. Gri olmasına rağmen muhteşem.

Küçük bir video yaptım çünkü resimlerin ne kadar yağmurlu olduğunu gösterip göstermeyeceğinden emin değildim. Bu video hala değil, ama eğlenceli bir 60 saniye mi?

Köprünün tabanına ve yolun başlangıcına geri döner girmez durduk ve bir polise bir taksi yakalayabileceğimizi sorduk. Yarışı bıraktığımızı düşünüyordu! Buna. Ona bunun bir parçası olmadığımızı söyledik ve sonra bir yolculuk yapmak için yola çıktık.

Resimler bulanık çünkü
Sıcak arabaya girdiğimizde kamp lensim sisli!

Bu yağmurlu koşuda benimle gelmeyi kabul etmek için özel bir şey borçluyum! En kısa sürede biz otelimize geri dönmez biz foodbuzz veda brunch almak için inanılmaz hızlı duş at ve dışarı atladı.

Her şeyden biri pastırma bekliyordum. Beklemek. Aslında, her şeyden iki tane vardı çünkü tam bir tabak için geri döndüm. Açtım!

Hayatımda çok daha fazla Fransız tosta ihtiyacım var.

Ve arkadaşlarla çok daha fazla koşuyor mu?

Bana çalışma kitabını gönder

Kaydetmek

Paylaşmak önemsemektir!

Paylaşmak

Cıvıldamak

Toplu iğne

Posta

Paylaşmak

Bunları tercih etmeye devam edin:

Evcil köpeğimin yavrularınızla yürümek veya koşmak için sahip olması gerekiyor

Evcil köpeğin yürüyüşe ihtiyacı var. Evcil köpeğinizle koşmak için dişli fikirlerimi istedin – işte en sevdiğim tasmaların bir listesi, col

Bir dağa tırmanmak ve Wiener Vatandaş YarışlarıBir dağa tırmanmak ve Wiener Vatandaş Yarışları

Merhaba! PB & Reçel dolu bir hafta sonu koşmak, yemek yemek, yürüyüş ve Wiener Dogs’un tadını çıkarmak için güney Cali’nin her yerinde koşmak

Riverside’daki Mission Inn Işık Festivali

Mission Inn Işık Festivali Riverside Fikirler ve İnceleme. Ziyaretimden fotoğraflar – At Çizilmiş Carriage R dahil

Run Ye Jeat tekrar Q-Cevap Bölüm 1

Mayıs Soruları ve Cevapları – 1 Run Ye Instagram Hikaye Kutusu’ndan sorularınız. Ne yaptığımdan bahsediyoruz

Natural Products of the Natural Products Expo Etkileyici Favorileri ve Sağlıklı Gıda Bingo

Merhaba! Doğal Ürünler Fuarı (Sosyal Medyada #Expowest olarak da bilinir) bu hafta sonu Anaheim, CA’da oldu. Bu büyük bir konferans

Run’da sorular ve cevaplar ye tekrar vizörleri, podcast’ler ve kurtarma günleri

Yarım maratondan sonra ne kadar iyileşirsiniz? İlk tam maratonumu koştu ve ne kadar sürdüğünü merak ediyorum …